TV Krant

  • Abonnee worden

    Abonnee worden? Kies op onze abonneepagina uit een kortingsaanbod of een mooi welkomstcadeau.

  • Bezorging

    I.v.m. de feestdagen wordt TV Krant uiterlijk op vrijdag bezorgd. Heeft u uw gids vrijdag 15.00 uur nog niet ontvangen? Vraag dan gratis een nazending aan via onderstaand formulier.

     

  • Contact

    Voor vragen over (nieuwe) abonnementen, verlenging, verhuizing, betaling e.d. kunt u dit contactformulier gebruiken. Ons streven is om uw vraag binnen twee werkdagen te behandelen. Is snellere afhandeling vereist, of wilt u een opzegging doorgeven, neem dan telefonisch contact met ons op via 035-6726861 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur (de kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten). Kijk ook even bij onze 'Veelgestelde vragen'. Mogelijk wordt uw vraag daar al beantwoord. Voor bezorgklachten kiest u in het menu 'Bezorging'. 

  • Veelgestelde vragen

    • Nieuw abonnement

    • Wat kost een jaarabonnement op TV Krant?

      De meest recente informatie over een abonnement op TV Krant vindt u op onze abonneepagina.

    • Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

      Wij verzenden uw welkomstcadeau na ontvangst van uw betaling. We sturen u direct uw eerste gids zodat u direct op de hoogte bent van wat er op tv komt. Er kan dus een paar weken verschil zitten tussen ontvangst van de gids en het welkomstcadeau. Als er langer dan een maand tussen zit, neem dan even contact op met onze abonneeservice.

    • Wanneer ontvang ik mijn eerste gids op de deurmat?

      Na het insturen van uw aanmelding ontvangt u na ongeveer 2 weken de eerste TV Krant op de deurmat.

    • Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

      U vindt de abonnementsvoorwaarden op onze abonneepagina.

    • Lopend abonnement

    • Ik heb mijn gids niet of beschadigd ontvangen.

      Bezorgklachten kunt u eenvoudig doorgeven met het formulier onder het kopje 'Bezorging'.

    • Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

      Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk te onderbreken als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Om er zeker van te zijn dat de onderbreking op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven.

       

      U kunt een e-mail sturen aan: 

      abonneeservice@tvkrant.nl

       

      of bellen met: 035-672 6861  (De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten.)

       

      U kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

    • Hoe geef ik een wijziging door?

      Wijzigingen kunt u eenvoudig doorgeven via het formulier onder het kopje 'Contact'.
      U kunt ons ook telefonisch bereiken.

      Abonneeservice

      Voor alle vragen over abonnementen, maar ook over bezorging, verlenging, betaling, adreswijziging e.d. kunt u bellen met:    
      035-672 6861 (De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten.).

      U kunt bellen op werkdagen van 9.00 to 17.00 uur.

    • Kan de gids naar mijn vakantieadres worden gestuurd?

      Ja, dat is mogelijk. U moet dan minimaal drie weken voordat u op vakantie gaat uw vakantieadres doorgeven.
      U kunt een e-mail sturen aan: abonneeservice@tvkrant.nl

      of bellen met: 035-672 6861 (De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten.).


      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

    • Waarom krijg ik als trouwe abonnee nooit een cadeau en nieuwe abonnees wel?

      TV Krant is zelf niet onwillig om zijn trouwe abonnees eens extra te belonen. De Mediawet, waaronder TV Krant als omroepblad valt, laat dit echter niet toe.

      Binnen de beperkte mogelijkheden die de wet wel biedt, probeert TV Krant toch zoveel mogelijk voor zijn abonnees te doen:
      - als abonnee maakt u met uw abonneenummer kans op een cadeau! Wekelijks mogen wij aan een aantal abonnees het welkomstgeschenk voor nieuwe abonnees cadeau geven. Hou deze pagina dus in de gaten.
      - in TV Krant staan wekelijks prijsvragen met iedere week weer verrassende prijzen.
      - 4 keer per jaar heeft TV Krant een leuke special.

    • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

      Abonnementen worden afgesloten voor minimaal een jaar (=52 weken) en worden voor onbepaalde tijd verlengd. Een abonnement voor bepaalde tijd kan tot uiterlijk een maand voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd. Een abonnement voor onbepaalde tijd kan worden opgezegd met een maand opzegtermijn.

      Opzeggen kan eenvoudig en snel door te bellen naar 035-672 6861 (De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten.) 

      Uw opzegging wordt dan direct verwerkt en bevestigd.


      Je kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

       

      Wil je liever schriftelijk opzeggen? Hou dan wel rekening met een langere verwerkingstijd.

      abonneeservice@tvkrant.nl

      of

      Abonneeservice TV Krant
      Postbus 580
      1200 AN Hilversum
    • Kan ik lid blijven als ik mijn abonnement opzeg?

      Het is absoluut mogelijk om lid te blijven, maar geen TV Krant te ontvangen. U wordt dan ondersteunend lid van AVROTROS.

      Voor slechts € 8,50 per jaar ondersteunt u AVROTROS. U ontvangt dan aantrekkelijke aanbiedingen en 3 x per jaar het ledenmagazine Uit en Thuis. Ook kunt u Kunst lid of Klassiek lid worden.

      Wilt u lid blijven? Neem contact op met AvroTros Ledenservice op 035-6726 868 of ga naar avrotros.nl/wordlid.

       

    • Waarom vragen jullie om mijn e-mailadres?

      Indien er bijvoorbeeld iets aan de hand is met uw TV Krant-abonnement, dan kunnen we via e-mail contact met u opnemen.

      Uw e-mailadres wordt niet doorgegeven aan derden. Voor meer informatie, lees onze disclaimer.

    • Kan ik in het buitenland ook TV Krant ontvangen?

      Ook in het buitenland kunt u TV Krant blijven ontvangen. Houd echter rekening met extra portokosten. De bezorging is ook gemiddeld 1 à 2 dagen later dan dat u in Nederland gewend bent.

      Voor meer informatie kunt u bellen met onze abonneeservice:

      035-672 6861 (De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten.)


      U kunt bellen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

    • Inhoud van de gids en website

    • Waarom staan niet alle zenders vermeld in de gids?

      Er zijn de laatste jaren veel digitale zenders bijgekomen. Om TV Krant goedkoop te houden voor de lezers, drukken wij de gegevens van een selectie van het zenderaanbod af. Dit gebeurt in nauw overleg met een lezerspanel dat we regelmatig raadplegen.

    • Ik heb een andere vraag over de gids of de site.

      Heeft u een vraag over de gids of site die niet bij de 'Veelgestelde vragen' wordt beantwoord, dan kunt u een mailtje sturen naar info@tvkrant.nl.

      U kunt ons ook bellen:

      035-672 6861 (De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten.)

      Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

      Ons postadres is:
      Redactie TV Krant
      Postbus 28600
      1202 LR  Hilversum

    • Waarom staat er niet in de gids dat het een herhaling betreft?

      TV Krant en de andere gidsen krijgen niet door van de omroepen dat het om een herhaling van een programma gaat. De omroepen doen dit bewust niet, omdat het programma dan minder kijkers trekt.

    • De inhoud van de gids klopt niet met de uitgezonden programma's.

      Dat er heel soms tijden afwijken, is ons als omroepblad ook een doorn in het oog. Wij doen er alles aan om de juiste gegevens in ons blad te krijgen. Helaas werken de omroepen daar niet altijd even goed aan mee. Ze stoppen programma's, ruilen programma's van plek, wijzigen aanvangstijden etc.. In geval van de Publieke Omroepen gebeurt dit in veel gevallen in opdracht van de netcoördinator van de NPO (deze is verantwoordelijk voor de indeling van uitzendingen van de televisiezender). 

      TV Krant en ook alle andere omroepgidsen in Nederland worden circa 1 week van tevoren gedrukt. Daarna kunnen wij dus geen wijzigingen meer meenemen. Die tijd is nodig voor het drukken, sealen, adresseren en versturen met Post NL, omdat het hier om zeer grote aantallen gaat.

      De hoofdredacteuren van de gidsen hebben gezamenlijk al menigmaal aan omroepen gevraagd zich te houden aan de deadlines. In Duitsland bijvoorbeeld is het per wet verboden om twee weken voor de uitzenddatum nog programma's te wijzigen, in onze ogen uit respect voor de kijker die er recht op heeft te weten welke programma's er daadwerkelijk worden uitgezonden. In Nederland geldt dit helaas niet. 

      Een 100% garantie van de juiste programmagegevens zouden wij u graag willen geven, maar dat kunnen wij niet. Dat geldt voor ons als programmablad, maar net zo goed voor al onze collega-omoepbladen, de kranten, teletekst, internet, etc. Televisieprogrammering is een levend mechanisme en daardoor met enige regelmaat aan veranderingen onderhevig. Alle belangrijke wijzigingen die na de deadline binnenkomen, vermelden we op de homepagina van onze site. Ook kunt u voor de meest actuele gegevens hier onze internetgids raadplegen.

    • Ik wil contact opnemen met een omroep.

      Als u een vraag of opmerking heeft over een programma, dan kunt u rechtstreeks met de betreffende omroep of zender contact opnemen.

      Mail hier uw vraag aan een publieke omroep

      TELEFOONNUMMERS OMROEPEN

       

      RTL 4,5,7,8

      035-67 18 718

      NET 5

      020-80 07 000

      SBS 6, 9

      020-80 07 000

      Veronica

      020-80 07 000

      Comedy Central

      020-49 37 000

      Nickelodeon

      020-49 37 000

      FOX

      020-52 06 440

      BNNVARA

      0900-0805 (B)

      0900-0123 (V)

      EO

      035-64 74 747

      HUMAN

      035-67 22 020

      IKON

      035-67 27 272

      KRO-NCRV

      035-67 26 880

      MAX

      035-67 75 409

      NOS

      035-67 79 222

      NTR 

      088-77 99 999

      Powned

      020-52 41 150

      WNL

      088-82 48 250

      VPRO

      035-67 12 911

      AVROTROS

      035-67 17 715

       

       
  • Adverteren

    Neem voor meer informatie over advertentiemogelijkheden in TV Krant en tvkrant.nl contact op met Bindinc

Covers_service_tvk_144dpi.png